söndag 28 mars 2010

Tårtan klar..

Dagen idag började ju lite snurrigt.. Är väl inte ensam om att bli förvirrad när man ska ställa om klockan.. Fram eller bak? hmm.. Det är ju konstigt det där, vi har haft sommartid i Sverige i 30 år, det infördes -80. Fortfarande påminner de oss på Nyheterna på TV4 kvällen innan om att vi ska ställa klockan och åt vilket håll den ska flyttas..

Mitt på dagen idag blev det träning med Marina inne på ETC, rygg och biceps..

Sen har jag mest gjort ingenting, fixade en tårta då mor och far skulle komma hit idag. Fyller år i morgon och pappa skulle jobba så de kunde inte komma då.. Nyss ringde pappa och sa att de låg hemma och kräktes, vidrigt! Så det blev inget..

Nu sitter jag här full i energi och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, lutar mot att jag åker till Sandviken och kör ett till pass på gymet. Är ju ändå ledig i morgon.. Bröst, axlar och triceps vore roligt..

Så får det bli..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar