tisdag 16 mars 2010

En fantastisk dag!

De sa att det skulle komma snö idag, det har det inte gjort... Det är bra..

Det sista materialet till trappan har kommit, så nu har jag att göra när jag ska vara ledig vecka 13.. :)

Fullt upp denna vecka känns det som, träning idag efter jobbet, Sen hem och titta på bilen som Alec ska köpa idag, en Passat blev det, riktigt fin kombi med drag..  i morgon ska jag ut på ett litet äventyr som jag sett fram emot mycket.. Onsdag träning och på fredag efter jobbet sticker jag till Dalarna på Kickoff och kommer hem igen på lördag..

På måndag fyller Alec år och jag har fullt upp med att försöka få honom att vara hemma, fiskesäsongen drar igång på lördag och han har tagit ledigt hela veckan för att spendera så mycket tid som det bara går i Älvkarleby.. Blev lite svettig nyss då jag såg att hans present var slut.. Fick beställa från Sundsvall..

Nej, jobba på nu..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar