måndag 15 augusti 2011

Bilder från bröllopet

Nu har vi kommit hem från vår "smekweekend" i Jämtland.

Dagen började med ringbyte och två "JA" i stadshuset


Efter vigseln åkte vi till Högbo för att ta lite bilder och äta mat. Här kommer några bilder.














Alla bröllopsbilder är fotograferade av Peter Hansson

Efter Högbo åkte vi hem och hämtade Tjabo och sen åkte vi direkt upp till Jämtland för att bara ta det lugnt och ha det bra och det har vi verkligen haft! 


Några timmar senare var vi framme

Finaste skylten på väggen!

Helgen har varit toppen! Bra väder, toppenmat och underbara Jämtland! Vi har fiskat, sovit middag, ätit och bara varit och haft det bra. Vi har fiskat i Dammån, flugfiskat i Storsjön, trollat och uttrat, jag har aldrig varit med om sämre fiske där uppe, två ynkedomar fick vi, eller jag rättare sagt. En lite harr på uttern i lördags och en liten öring på uttern igår. Lika glad är jag ändå då det faktiskt var första gången jag fick en öring :) 

Seaten slutade fungera i lördags, som tur var blev den stående vid torpet, den vägrar starta helt enkelt men det går väldigt bra att köra om den rullstartas. Så, i morse när vi skulle åka hem rullstartade vi och sen slog vi inte av den fören vi var hemma i Storvik igen. Som tur är fick jag låna Stinas Smart som jag kan ha och åka med till jobbet den här veckan. 

När vi väl kom hem möttes vi av detta..

Diskret va? :)

Gick in och fick se ett väldigt fint köksbord med orkidéer, tack igen fam. Hansson/Lind.
Inne på toaletten var stolen proppad med ballonger.. Öppnade den andra toalettdörren och fick se detta
Det är några som haft roligt när vi varit borta. Det är handfatet som kikar upp lite där till vänster. Det vällde ut ballonger! Drivor med ballonger! :)


Tack alla för allting! 

Nu kommer vardagen tillbaka och allting är som vanligt igen, förutom att jag numera är lyckligt gift med min älskade Alexander.

Återkommer..




1 kommentar:

  1. Grattis Lisa Och Alex!
    Vi önskar er all kärlek och Lycka <3
    kramar
    Jessica och Patrik

    SvaraRadera