tisdag 2 augusti 2011

Crocs

Det här med skor på jobbet är svårt, speciellt på sommaren, det är oskönt med betonggolv..
Igår gick jag upp på stan och köpte nya skor att ha på jobbet, nya crocs (foppatoffel), jag skämdes lite när jag köpte dem, jag skäms lite när jag har dem på mig men det kan inte hjälpas, de är förskräckligt sköna!
Det är mitt andra par.. Det är inte det sista paret heller för vet ni, jag blev förtjust i ett par gummistövlar igår som jag bara måste ha, ett par Crocs-gummistövlar.. Det är ett motiverat köp på mina gummistövlar gör ont.. Jag bara måste ha!

Efter jobbet igår var jag till gymmet och körde ett riktigt riktigt bra bröstpass, det känns idag att det var lika bra som det kändes igår för idag gör det ont, ont på ett skönt sätt..
Efter gymmet åkte jag hem och fyllde på med energi och sen ner till mamma för att gå på svampletarpromenad i skogen, det var på tok för torrt för att kantarellerna skulle växa, det var ganska tomt faktiskt och de vi hittade var torra..

Ja men, åter till arbete..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar