måndag 22 augusti 2011

Kvällens nöje..

På lunchen var jag och letade tapeter till köket, hittade ingenting alls som passade, eller jo, men då skulle jag behöva beställa från Frankrike, verkar onödigt krångligt.. Efter jobbet köpte jag en hink med takfärg..
Hade tänkt rusta i helgen men det var inget bra på tvn så började nu istället.. En och en halv timme tog det och nu är taket och taklisterna målade en sväng.. Jobbig skillnad på det vita, nu såg jag ju verkligen hur gult taket är, det tråkiga är att allt tak i hela huset är precis lika.. Inrökt för några årtionden sen, gult...

Bara att rusta på.

Ska åka till Duro och köpa tapet i morgon och sen hoppas jag att köket blir klar i helgen, nästa projekt blir vardagsrummet.. :)

Nej men, nu har jag gjort kväller, ska varva ner i soffan en stund innan det är läggdags..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar