onsdag 24 augusti 2011

Stor-Sven

Ja här på bloggen är det lite tyst, det är för att jag faktiskt inte har haft tid. Jobbat hela dagen först och rustat hela kvällen sen.. Idag gör jag inte så, idag har jag jobbat och tränat, nu ligger jag nerkrypen i soffan och bara slappar, jag behöver det idag.

Stor-Sven, ja tuppen heter så, han gol igår morse och det var inte alls bra, det är dags att göra sig av med honom, chansade och la ut en annons på blocket, fick napp direkt och nu redan så har Stor-Sven flyttat till en annan gård med en massa andra hönor.. Toppen! Det gör mig glad att han får leva vidare, fin tupp..

Igår åkte jag till Duro i Hagaström och köpte tapeter till köket, inte det lättaste då jag letade något som var turkost, det finns inga turkosa tapeter.. Det blev blåa tapeter med lite lite turkost inslag, jag tror det blir bra. Det blir bättre vad jag än sätter upp.. :) Åkte till gymmet och insåg att jag glömt hälften av träningskläderna, så frustrerande! Småsur åkte jag hem och målade klart tak och taklister i köket.. Nu är det bara att riva och sätta upp nya tapeter, hoppas jag blir klar i helgen..

Börjar längta lite efter kyla och snö nu, idag har vi beställt en hel massa skotergrejer, ny hjälm och glasögon till mig och en del nya delar till Alexanders skoter.. Det är inte långt kvar nu.. :)


Åter till slappandet.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar