tisdag 9 augusti 2011

Tankar..

Oj så skönt det är att vara ledig, jag hinner inte med någonting, timmarna bara försvinner. Många timmar har idag spenderats i soffan insjunken i Fotosidans nya tidning, det är så det ska vara när det är semester, bara ligga och slappa..

Jag har inte något roligt att säga, det händer ju ingenting. Alla tankar och funderingar är riktad åt ett håll och det finns inte plats i huvudet för annat just nu.. Jag berättar sen, sen när allting är klart kanske..

Ja men, idag har jag alltså inte gjort någonting, alltså bara tvättat och lagat mat och sådant.. När Alec kom hem åkte vi tillbaka med vedklippen och klyven, fick åka tre svängar så det tog sin tid.. Efter det blev det ett snabbt ombyte till träningskläder och nu sitter jag här och skakar och är allmänt nöjd och glad efter ett skönt träningspass..

Ojdå, klockan redan halv tio..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar