tisdag 10 februari 2009

Det för något bra med sig..

Jag är hemma idag igen, inte alls roligt!

Kiver ur sängen efter 11 timmars sömn, fryser, 15 grader inne.. huuuua! Fortfarande samma grader, jag har inte hunnit tända i spisen ännu, suttit i telefon sen jag klev upp.. Men nu så, nu äntligen ser det ut som att jag har fått ordning på allt.. Nu väntar jag bara på en massa kuvert som kommer med posten, fylla i å skicka in..

På ett sätt kan man ju säga att det är ganska bra att jag är hemma och är sjuk, för nu har jag ju hunnit fixa alla telefonköer och tjafs.. det hinner jag ju inte efter jobbet.. så det är ju bra..

Nej, nu lär jag ner i källaren och tända i spisen, eller Wood-kokeapparat som de säger på norska... (?) man koookar väl inte veden heller...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar