lördag 7 februari 2009

Oh vilken underbar dag..

En underbar dag och det har varit lördag hela dagen..

Har inte fått mycket gjort alls idag, men jag har ändå gjort allt jag skulle, tvätta, äta mat och träna.. och umgås med Alec.. och det har jag gjort!

Träningen gick bra, maten smakade bra och jag och Alec kollade på pirates of the caribbean, första filmen, så klart man tog filmerna i fel ordning, har redan sett de andra två och ser fram emot den fjärde filmen.. den som väntar på något gott..... år 2012 väntas det premiär..

Sen har jag haft mycket tid åt att busa med Tjabo idag, det har jag saknat lite i veckan, han är ju redan trött när jag kommer hem från jobbet, så då är det ju bara mysstunder han bjuder på... men idag var det fart på honom.. :) Han har blivit jätteduktigt på att härma ljudet av en badanka... fundera på det ni, hört en badanka någongång? ;)

Nu är det läggdags.. i morgon blir det lite inköp av krukor och mat.. matlagning för hela veckan och träning så det heter duga..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar