lördag 21 februari 2009

Nu är det det.. Dä ä ju dälaäää

Det är heeelg! Alec åkte halv sex i morse, till jobbet då.. kommer att blir borta hela dagen.. Tjabo sprang in och väckte mig i sovrummet redan klockan åtta.. märks att det blir ljusare tidigare nu.. våren är ju på väg.. Lite halvjobbigt är det mitt i sommaren när det är ljust före fem... för han vaknar ju när det är ljust.. och är han vaken får ingen annan sova... hhaha..

Hade jättemycket planer för idag när jag försökte planera helgen lite igår, men nu när det är idag så är jag inte så sugen på att göra något längre.. jag vill bara ta det lugnt och njuta av att det är helg.. träna och ha det bra.. handla och tvätta kan jag göra i morgon.. ska städa upp lite bara idag... tar en timme..

Jag har varit mycket mycket sugen på springturer länge nu.. har ju inte blivit en endaste sen jag började jobbet i början av februari.. det blir väl lätt så.. måste komma in sig i rutiner och allt.. men så idag tänkte jag att jag skulle ut.. meeeen, 10 minusgrader.. nääeee.. tror inte det va... kallt åt lungorna då..

Näe, men kanske en dusch och lite frukost då..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar