torsdag 5 februari 2009

Vilken vändning..

Här svänger det snabbare än en nyuppdragen pendelklocka.. uj, dålig jämförelse.. vad är det annars som svänger fort? Hormonerna hos en tonåring? Ja, där har vi det.. men för mig svänger inte hormonerna.. Här svänger humöret ändå..

Jag har sällan dåliga dagar, tycker mest att livet leker och allt är toppen.. men så kan det ju inte vara varje dag.. igår hade jag ju en väldigt dålig dag, men inte hela dagen, det vände redan på kvällen, och i morse när jag vaknade klev jag upp med humöret på topp och redo för kanondag... Ja, och så vart det.. eller, ja, kanon och kanon vet jag inte, men det vart en bra dag.. precis som den skulle bli... ja å det är ju fantastiskt! :)

Efter jobbet for jag då in till Gävle, mötte upp pappa, köpte arbetskläder och sen vart det lite matinköp på maxi.. sen hem till byn och en hysteriskt glad Tjabo.. Han blir helt galen när jag kommer hem, sen sitter han under hakan på mig i flera timmar.. kärlek.. :)

Fredag i morgon, jag längtar, i helgen blir det tokmycket träning.. blir dubbla pass varje dag, jag har längtat som tusan, det har ju inte blitt så mycket träning i veckan, svårt med nya rutiner... Det är de enda planerna jag har för helgen, träna! Träna, vila och träffa Alec så mycket det går.. jisses vad jag har saknat honom denna vecka, det är inte roligt när han går eftermiddag.. går ju om varandra hela tiden..

Hipp som happ vart det här.. vilket grötigt inlägg..

Nu ska jag kolla på "Lyxfällan"

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar