onsdag 4 februari 2009

Ibland brister det..

Min dag har så här långt inte varit på topp om man säger så..

Vid lunchtid ringde jag mamma för att prata av mig lite, och hon var då på väg mot sandviken, så vi bestämde att vi skulle fika.. Perfekt! Kändes jätteskönt..

Eftermiddagen rullade på, sakta men säkert och nu är jag hemma, har precis stoppat i mig mat och sitter nu här och väntar på att den ska smälta undan lite.. sen bär det av mot gymet! För första gången denna vecka är jag inte helt slut efter jobbet, kanske för att jag idag kom hem i tid.... halv fem.. brabra..

Nej men, ja.. allt rullar på.. Ligger en vecka före planeringen i skolan, väldigt skönt just nu! Väntar på betygen i CAD-kursen fortfarande, har väl lite kvar att göra där innan jag är nöjd.. Så.. ja... allt är lugnt..

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar