måndag 23 februari 2009

Måndag..

Dagen på jobbet var bra idag, hade häcken full.. inte en lugn stund.. min arbetskamrat är ledig denna vecka.. hans barn har ju sportlov nu.. Mjaa, och det är ju han och jag som är dahlcentersäljare.. Platschefen sitter på inköp och har inte alls samma arbetsuppgifter.. sååå, jag fick helt enkelt göra allt dahlcentersäljarjobb själv.. fjärde veckan på jobbet.. inte lätt alla gånger, men det gick faktiskt bra.. väldigt bra..

I morgon blir jag helt ensam på jobbet på eftermiddagen.. men det ska väl också gå bra.. haha.. Mitt största problem är väl att jag saknar kunskap i branschen.. jag kan inte VVS.. är ju ingen rörmokare ju.. så när det kommer någon in i butiken och frågar efter små nipplar och vatetter, böjar och en moj så har jag ingen aning om vad de pratar om.. värre är när de inte ens själva vet vad det är de ska ha.. jag börjar ju lära mig, det gör jag.. men sortimentet är på över 4000 lagerlagda grejer.. plus allt som ligger på centrallagret... det blir en del....

Har precis kommit hem från gymet.. knäböj idag.. gick riktigt bra förutom att min middag höll på att komma upp i bottenläge på varje rep... otrevligt..

Nu blir det lite surfande och sen tv-tittande.. och snart är det natt igen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar