lördag 21 februari 2009

Ritning

Ja, det här är vad jag har pysslat med de senaste timmarna.. Gjort en ritning på tillbyggnaden av garaget.. det tog sin lilla tid, för när Alec kom hem så var det inte längre ett dubbelgarage vi skulle ha, det var ett dubbelgarage som skulle byggas.. alltså blir det ett enormt garage på tomten.. får la se hur det blir med det här..

Passade även på att byta färg på huset, här på bilden ser det vitt ut, men det är grått.. syns nog bättre på andra sidan av huset.. beror lite på vad det är för tid, solen rör sig ju.. haha.. tror den är inställd på 12.00, och då är solen på andra sidan huset.. på skuggsidan ser det alltid lite knepigt ut.. menmen..

Jaoo..

Träningen idag gick superbra! Vart rygg, baksida axlar och biceps.. många marklyft blev det.. så roligt att se att jag inte tappat så mycket sen jag tävlade.. har ju som inte kört mark sen dess.. slutade 2006.. efter att jag bommade ur mig på SM.. även där. hua! Idag var jag bara 15 kg ifrån den vikt jag gjorde som bäst på tävling.. rooligt! :) och det här var inte max, det känns.. ge mig några pass till.. sen så.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar