måndag 9 februari 2009

Högsta betyg!

Trots förkylning så är jag idag toppenglad!!

I går kväll fick jag en kommentar av min lärare i 3D-CAD påbyggnad att jag skulle komplettera min inlämningsuppgift med en FEM-analys.. Den var ju redan klar så jag slängde in den i en JPG-fil och la in den på intranätet i morse.. För några minuter sen kom mitt betyg.. en femma! FEMMA! Underbart!

Trodde inte jag skulle få högst betyg i fortsättningskursen, hade ju så lite tid på mig, och min inlämningsuppgift var ju inte speciellt avancerad, en utslagstratt med en ställning och en blandare.. men det räckte tydligen ändå.. jag är sååå glad! :)

Underbart fint väder ute, men näsan rinner, halsen svider och jag har feber, så jag står vid fönstret och sneglar ut på den glittrande snön och de uppburrade fåglarna..

Tjabo är överlycklig att jag är hemma.. så tror jag han är lyckligt för att det är fint väder också.. nu när det varit lågtryck och grått å trist i några dagar har han inte gjort annat än att sova... sååå, nu kommer energin ut..

Nej, sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar