torsdag 19 februari 2009

Morgon!

Så var det torsdag morgon igen då.. helt slut är jag, så trött!! Men det går väl till sig under dagen..

Sjukhusbesöket igår gick bra, tre sprutor med 30 minuters mellanrum.. tog sin lilla tid, men det gick bättre nu än vad det gjorde med de tre första sprutorna för björk.. bara å hålla tummen att det fortsätter så..

Efter sjuken for jag tillbaka till jobbet en stund, sen hem och la mig under filten i soffan, och där blev jag kvar resten av dagen.. så kan det gå..

Idag följer Tjabo med till jobbet, får se hur han reagerar på det, brukar ju tycka att det är roligt.. men nu var det ett tag sen har var med.. får la se.. Hoppas bara på att han är skapligt tyst och snäll.. :)

Har inte hunnit träna sen helgen, ikväll ska jag äntligen få bege mig ner på gymet, längtar redan!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar