fredag 27 februari 2009

Vilken fantastisk dag!

Det är fredag! Den här veckan har faktiskt gått riktigt fort.. men det känns att det är fredag, för ju längre in i veckan jag kommer desto svårare är det att kliva upp på morgonen..

Det var en vilodag igår igen, Alex ringde mig strax före fyra och bad mig hämta lite.. grejer.. hos farmor och farfar.. Såå, jag for dit efter jobbet.. fick med mig mat hem också.. tacktack! Jättegott var det! :) När jag kom till storvik åkte jag direkt ner på byn och handlade lite och hämtade ut ett paket.. sen när jag kom hem var klockan kvart i sex och jag var trött som tusan.. och hungrig.. såå.. träning blir det idag istället..

Träffade en gammal klasskompis på byn igår också.. så roligt! Har inte sett henne på flera år..

Nej men det är väl bara att sätta lite fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar