tisdag 17 februari 2009

Jag fick chansen!

I måndags när jag var inne på sjukan pratade jag med läkaren, fick besked om att jag inte skulle få påbörja vaccination mot gräs fören vi gjort en utvärdering av vaccinet jag tar nu.. men efter lite diskussioner kom vi överens om att hon skulle prata med den som bestämmer igen och försöka övertala henne.

Idag ringde min läkare och sa att jag ska få börja vaccineringen på direkten.. med början i morgon.. Sååå, jag åker till sjukan redan i morgon vid lunch, tre sprutor väntar... får se hur det går..

Lite segt med tre sprutor per tillfälle, men det är lite bråttom eftersom pollensäsongen snart drar igång.. måste komma ihåg att köpa tidningar....

Är äntligen hemma nu iallafall.. vart en lång dag.. möte i Borlänge efter en arbetsdag är väl ingen höjdare.. menmen.. :)

Nu ska jag kolla klart på House och kela med Tjabo, sen är det läggdags...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar