lördag 9 oktober 2010

Att stå i en traktorskopa..

Puh vilken dag!

For ner till mor och far på förmiddagen då pappa behövde hjälp med verkstaden. Har spikat panel, satt vindskivor och monterat fästen till hängrännorna.. Kom på att det var mycket enklare att stå i traktorskopan och skruva än att springa upp och ner för en stege, så där har jag stått, i traktorskopan på Casen..

Har även varit ute i skogen och plockat svamp med mamma idag, efter förtio minuter skriker mamma "jag vill inte ha mera svamp nuu".. Det vart för mycket helt enkelt, inte så roligt att rensa alltihopa sen, jösses vad det är trattisar i skogen nu, helt vansinnigt.. Det är mera trattkantareller än alla annan svamp tillsammans.. sjukt!

Jo, kom hem för en timme sen och har sen dess stått uppe på potatis.. ööhh, ja, pälån.. ööhh..

(Potatislåda tror jag va)..nere i matkällaren och installerat det dära elementet som jag skulle ha gjort för längesen.. Vattnet från systemet luktar päck.. vidrigt.. Nu är det gjort iallafall, bara tre radiatorer kvar nu.. Det går så segt, så bökigt att borra sig genom taket ju..

Nu är jag som trött, vet inte riktigt vad jag ska ta itu med härnäst, blir väl lite matteplugg först och sen till Sandviken för ett träningpass..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar