söndag 31 oktober 2010

Lite tragiskt..

Precis hemkommen från gymet, jajemen, det var det roligaste jag kunde komma på att göra såhär en lördagkväll, ett ryggpass med pappa på gymet. Tragiskt men såå skönt!

Mitt fågelgodis vart mycket populärt, det kryllade av småfåglar här i morse, till och med en domherre kom på besök, så fin.. Hackspetten var förbi en sväng men han verkade mest törstig, satt i fågelbadet en bra stund och sög i sig..

Idag har jag inte hunnit med så mycket, planerna var många men tiden fanns inte. Har mest pysslat hemma, limmat trappräcke, satt upp tavlor och rensat garderober, inte kläder utan prylar.. Det är så att när vi flyttade in här för över två år sen så hyvade jag in en massa saker i garderoberna på mitt kontor, jag har inte öppnat dem just sen dess, bara då jag kastat in mera saker där.. Nu håller jag på att ta bort mitt sybord från kontoret för att göra plats för flyggrejorna.. Alec har ockuperat garaget så där får jag inte in min fina paramotor. Den och flygskärmen tar lite plats.. Dessutom sitter jag sällan vid sybordet när jag syr, köksbordet är bättre.. aaaja.. jag hann inte klart med garderoberna, det är en dag i morgon med, och den dagen är ju faktiskt längre!! Jippi! En längre dag! Tänk om alla dagar kunde vara några timmar längre, vad bra allt skulle bli..

Nytränad och glad, vilken härlig känsla det är när blodcirkulationen kommer igång mellan skulderbladen, jag älskart. Vart lite baksida axlar också idag, världens bästa övning när man har små låsningar mellan skuldrorna..

Nee, nu ska jag ta bort nävarna från tangenterna och köra ner dem i flottpåsen istället, jordnötsringar, så längesen, sååå gott!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar