tisdag 26 oktober 2010

För sju år sen idag...

Måndagen vecka 43 år 2003 började jag styrketräna. Det var efter att jag slutat med alla andra idrotter, först längdskidor, sen orienteringen, terränglöpningen, fotbollen och till sist innebandyn.. Jag blev småfet och bestämde mig för att ge gymet en chans. Jag kom överens med mig själv att jag inte skulle träna mer än tre pass i veckan, det var för att jag inte skulle tröttna.

Några månader efter det slutade jag med mina tre pass i veckan och sen dess har det inte blivit mindre än tre pass per vecka om jag inte varit sjuk eller bortrest. Gymet och jag klickade helt enkelt och jag ääälskart! Det är sju år sen nu, sju år sen jag började.. Nästan alla mina pass är dokumenterade i mina träningsdagböcker.. Jag hade en period förra året då jag inte skrev.. Men som sagt, det mesta finns kvar, och det är ohyggligt roligt att läsa om de framsteg jag gjort sen dess..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar