fredag 22 oktober 2010

Vart är min trötthet?

Jahapp, då ligger jag återigen på soffan utan att kunna sova, fast idag har jag inte ens gjort ett försök, ska snart. Ska bara först..

Idag har jag mest bara fnattat omkring, hade egentligen bestämt att träffa Sofie och hennes söta dotter idag, men si så vart det inte, pappa ringde just när jag klivit upp i morse och behövde hjälp att hänga på dörrar på nya verkstaden.. I kaffepausen ringde svärfar och hade problem med värmen där hemma.. När dörrarna var på plats for jag ner till svärföräldrarna, det visade sig att cirkulationspumpen gett upp även där, mina föräldrars gav upp för exakt en vecka sen, skumt... Hur som, lite stolt blev jag faktiskt över att jag löste deras problem.. VVS är min grej.. ..

Efter att ha kollat upp vad de behövde för material for jag hem och lagade mat och tog en vilostund på soffan för att sen åka till jobbet, jaa,, det är sällan jag är ledig utan att åka dit, alltid äre nått man behöver.. Avslutade dagen med ett gympass tillsammans med pappa.. Hemma igen någongång efter nio.. puuh!

Sen dess har jag monterat ihop min fina maskin, min Nimbus.. Jaaajaa, Harry Potter och jag..

Nu lär jag faktiskt krypa i säng, det är ju en dag i morgon med, en semesterdag!! Trallallaaa..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar