måndag 11 oktober 2010

Inkoppling

Helgen bara försvann, och fort gick det. Igår borrade Alec några flera hål i taket medan jag for till Farbror Kenneth och lånade hans pressmaskin.

Vi kopplade ju fel förra året, shunten och cirkulationspumpen hamnade fel, gör om och gör rätt.. Ja, vi gjorde det igår.. Måste säga att det är tillfredställande att kunna fixa saker själv. För, jag kan själv!! Nu är allt rättkopplat och vi är snart redo för en skitkall vinter..

 

Nu har den efterlängtade veckan börjat.. På fredag, på fredag, på freeeedag!! Länge har jag funderat över vad tusan jag håller på med.. Att det är helt vansinnigt att flyga, det är onormalt att vilja det och livsfarligt.. MEN, de tankarna är nu nästan borta, jag tror det beror på att det är så många andra i min omgivning som tycker och säger så till mig, de tycker jag är ding. Jag överlåter nu dessa knasiga tankar till alla dem.. Människan har i alla tider velat flyga.. Punkt!

 

Jag började häromdagen skriva min packningslista, något jag alltid gör när jag ska iväg och bo någonstans.. Det är ju som ypperligt tråkigt att glömma saker hemma.. Hur som, jag upptäckte att min lista över kläder som ska med är mycket kortare än listan med prylar som ska med.. Ja ni vet, dator, usb, mobila bredbandet, kamera, objektiv, stativ, kaffe, matteböcker, hårfön osv. osv.. listan blir vääldigt lång..

 

Snart är det dags, jag har lite gåshud flera gånger om dagen nu.. Fränt!

 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar