torsdag 14 oktober 2010

Jag är redo!

Sådärja, nu har jag packat klart, nästan.. Måste spara lite till i morgon bitti, dumt att packa tandborste och hårfön nu..

Det blir ju vansinnigt med saker bara för fem dagar, flygskärmen, en väska med kläder, träningsväska, datorväska och kameraväska.. Packåsna..

Jag är taggad, redo och bara liiite lite nervös..

En kund sa "aah, just ja, du håller ju på med sån där skärmflygning, det gjorde min granne med, han var på utbildning för ett tag sen. Men hans skärm kollapsade och de hade inte fått lära sig hur man gör då, men skärmen ordnade upp sig, fast han åkte hem sen..".. Det är ju just precis vad man vill höra såhär dan innan kursstart.. Men vad i jössenamn gjorde han som fick skärmen att kollapsa!!? Sånt ska inte hända under de lugna förhållanden man flyger i under utb.

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund innan det är dags att vandra vidare till sängen. I morgon kör vi! Fy tusan vad spännande!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar