söndag 3 oktober 2010

plockat pinnar i skogen..

Så här ännu en dag passerat, jag hann som vanligt inte med vad jag ville göra.. På förmiddagen for jag och pappa till skogen och hämtade ved, sen förbi farmor och farfar på väg hem.. Väl hemma hann jag städa gården innan det blev mörkt, precis när solen gått ner åkte jag och Alec upp på skogen och plockade pinnar..

Det är så att det finns ett öde hus en bit upp här, där utanför växer det meterlånga pinnar som är röda.. Den röda färgen håller i sig år ut och år in och är perfekt för lite dekorationer..

Kvällen har spenderats i soffan, kollat film och pluggat matte i pauserna..

Mja, jösses vad det kändes torftligt, en hel dag och inte alls mycket gjort..

I morgon bär det av mot Sågmyra, måste införskaffa lite vintergarderob..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar