måndag 18 oktober 2010

Ingen flygning idag..

Vädret var inte riktigt med mig idag, men ska jag vara helt ärlig var det grymt skönt att få vila en dag, det har varit en intensiv kurs från start, jag är mör i hela kroppen.

Idag har vi kört teori hela dan, metrologi.. Strax före fyra började jag skriva provet och strax efter sex var jag klar.. puh!

Prognosen för de kommande två dagarna är inte ljusa, hoppas kunna få någon lucka i morgon så jag iallafall hinner med något mera flyg.. Det är en väderkänslig sport det här..

För övrigt började min dag ganska dåligt, det är råttor i huset där vi bor, så igår for jag till Orsa och skaffade några råttfällor som jag riggade i går kväll. I morse hade jag fått en ny kompis sa instruktören.. Jo jag tackar ja.. Där i fällan låg en mus med ett exploderat huvud, det låg råttslamsor runt omkring, å det värsta är att jag faktiskt inte ens överdriver lite. oerhört otrevligt, svårt att få i mig frukosten i morse, en sprängd råtta.. som jag fick ta reda på,,, Yhack!

Nu äre snart nattinatt, trött..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar