lördag 23 oktober 2010

Ta det lugnt!

Vad dagarna flyter in i varandra när man är ledig, jag har ju faktiskt varit ordentligt ledig sen i tisdags kväll.. hhrrrm..

Igår hann jag äntligen med att träffa Sofie, de har nyligen köpt hus som de ska rusta innan det är dags för inflyttning i januari-februari, så spännande! Det är många som köper hus nu, roligt!

Gårdagen ja, vad gjorde jag igår, som sagt dagarna flyter in i varandra.. Jag hann nog inte med så mycket.. Tränade.. var i hofors.. hmm.. jaa..

Jag har hunnit träna på fyra olika platser denna vecka. Det är lite ovanligt. Orsa, Österbybruk, Sandviken och garaget i Storvik. Hade tänkt att köra ett pass idag med men det känns mera lagom med fem pass på en vecka än sex pass, ska ju bänka i morgon igen.. Lagom är bra, dessutom har jag glömt att äta lunch idag..

Hmm, jaa, lördagkväll och jag ska inte träna.. konstigt.. Det blir Scrubsmaraton här hemma, bara ääälskar Scrubs!

Nee, nu är kaffet slut och jag ska springa ner i tvättstugan innan jag återigen bänkar mig i soffan..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar