torsdag 14 oktober 2010

Känner mig hedrad!

Dagen började väldigt trevligt, då jag slog igång datorn på jobbet och hade fått ett mail från Tor. Det är så att det är ett gäng paramotorpiloter som skriver i en blogg, jag fick i morse se en inbjudan att skriva i bloggen om min utbildning i Orsa. Det som gör att jag tycker detta är så roligt är att jag har följt den bloggen bra länge nu. Bästa paramotorbloggen i Sverige, garanterat! Känner mig hedrad! Tack.

Bara två nätter kvar i min säng, sen sticker jag till dalarna, Orsa.... Nervositeten leker verkligen bergochdalbana.. Ena stunden känns det bara hur kul som helst, inte nå nervös alls just, andra stunden kryper jag ur skinnet, är skitnervös.. Det jag vet med säkerhet är att jag längtar och att det kommer att bli skitkul!  

Vad mer, bra pass på gymet idag, skakade som ett asplöv i benen efter böjarna. Skönt! Blir inge Österbybruk i morgon, jag hinner som inte, måste greja och dona efter jobbet. 

Vad bildlöst det är i min blogg nu, det har varit det ett tag, har helt enkelt inte tagit några bilder på nån vecka, det jag kan lova är att det kommer.. Mååånga bilder från Orsa, så mycket jag hinner med mellan flygningarna iallafall.. Hoppas på att våga släppa händerna så jag kan få till en bild från ovan med..  Vi får väl se..

 

 Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar