fredag 8 oktober 2010

Så jäkla bra..

Dagen igår avslutades på topp, gjorde ett grymt bänkpass, vart så förvånad att det gick så vansinnigt bra att jag vart alldeles förvirrad efteråt.. pappa såg lika förvånad ut han med.. Sjukt bra! Kroppen mår såå bra, jag är hel och stark och det glädjer mig!

Införskaffade en lövblås/sug igår, ska testa i helgen, jag tvivlar faktiskt på att den fungerar, men man måste ju prova..

Grym dag idag, fredag och jag slutar lite tidigare än vanligt.. skönt! Ska hem och lägga mig på soffan och bara slappa en stund innan jag beger mig mot sandviken igen för att träna..

Helgens planer då, jag ska plocka svamp med mamma, träna och fortsätta installera radiatorerna, det går sakta för oss med den biten nu, det är jobbigt att borra sig igenom taket.. riktigt jobbigt.. Men nu kan jag iallafall börja med ett element, tappa ur systemet, koppla in och gå på nästa.. Det är ju som inte så långt kvar tills kylan kommer nu..

Jo men, jobba på lite till sen så..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar