söndag 20 februari 2011

Bajs på golvet...

Det är fortfarande en ledig dag kvar! Vad underbart skönt det är att inte behöva göra i ordning allt på söndagen, att skjuta på det till måndagen, fantastiskt!

Dagen idag bara försvann, vaknade sent, kom inte upp ur sängen fören klockan var tio, hade missat både klockan och Tjabos flygtur..

Hur som, vaknade sent, åt gröt och började göra mig i ordning för en skotertur, gick in i badrummet och såg det absolut äckligaste i år! Det hade kommit upp avloppsvatten från Bidéavloppet i golvet, avloppsvattnet hade täckt golvet där inne och runnit mot golvbrunnen men där var det stopp.. Fy så inihe...te vad vidrigt! Det var bajsvatten på golvet, det stank! Den där sabla bidén med otätt avlopp ska UT! Vem använder en Bidé? Ja, jag vet, det finns faktiskt de som installerar nya såna, jag har sålt två sen jag började på Dahl för 3.5 år sen.. Proppen i avloppet släppte och sen fick jag skura, yyyaack!

På med lager på lager med kläder och iväg på en skotertur, såklart! Vart bara en kort liten tur idag, åkte ut och kollade min lekplätt på Näsbysjön, den hade frysit ihop i natt och kommer att bli väldigt bra att balansera skärmen på i morgon.. Sen tog vi en tur på Storsjön och tillbaka..

Träning har jag hunnit med också, 6e passet denna vecka..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar