torsdag 3 februari 2011

Laddad!

Vilket toppenvecka.. Toppendagar alla dagar och helgen närmar sig med stormsteg!

På tal om ingenting, här om dagen stod jag nere i pannrummet och såg någonting i ögonvrån som kom rusande över golvet, jag trodde det var en råtta och hoppade till lite.. Tog en titt och såg att det var då ingen råtta, det var en spindel.. Ni kan ju tänka er vad vi har för storlek på spindlarna i källaren.. Det är då tur de håller sig i källaren och inte kommer upp. Mig gör det ingenting att ha spindlar i källaren, det som är lite otrevligt är när de reser sig och rusar iväg, för de är snabba de små kräken..

Veckans roligaste träningspass är idag, jag har längtat sen igår, bröst/axlar/triceps.. Min armbåge känns hel igen så nu vågar jag köra på.. Ska vara lite försiktig bara, hur nu det ska gå.. :)

Aaah, jag är dålig på att lägga upp bilder, denna har legat gömd i telefon ett tag, men okej, jag bjuder på den..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar