lördag 5 februari 2011

Bra besked..

Arbetsveckan avslutade på bästa möjliga sätt.. Ett jobbigt samtal som inte alls blev jobbigt och som gjorde att jag kände mig uppskattad.. Det känns skönt att vara uppskattad..

Efter jobbet åkte jag till Ove Jansson och köpte tyger till nya gardiner, det blir nytt i kök och badrum, roligt med nytt.. En snabb sväng in på IKEA och köpte handdukar och mattor..

Det tar lång tid att sy, nästan en timme tog det för mig att sy ett skynke som ska sitta där skafferidörren ska vara, vi har aldrig haft en skafferidörr, det ser väldigt rörigt ut utan.. Nu sitter där ett nytt fint skynke tills vidare, till den dagen någon av oss tar tummen ur och lackar den dörren jag fick tag på för 1.5 år sen...

Planerna för dagen är först och främst en skotertur, senare träning.. Det blir en bra dag! Nu lär jag sätta fart och packa iordning kameran, klä på mig och gå ut och starta Ski-Doon..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar