söndag 13 februari 2011

Skoterhelg..

Söndagkväll? redan!? Vart tar helgerna vägen egentligen?

Igår vart det en ganska kort men jobbig skotertur, en fastkörning och sen var vi slut, det var ingen dålig fastkörning, och en väldigt tung skoter..

Idag har vi varit ute hela dagen, upp ovanför Åshammar och, för ovanlighetens skull, grillat korv..

... Ja och sådär går det tillslut, inte enda gången som ni förstår, det är rolig snö för tillfället, själv sköter jag mig då min touring är just en touring och inget att leka med.. :)

Jag tog en hel del bilder, såklart inga på mig själv då det bara är jag som hanterar kameran av oss två.. ;)

Vi var 6 skotrar på väg dit och 5 skotrar på väg hem, en rasade bara några kilometer från målet, sekundärvariatorn gick sönder, den fick åka släpvagn hem..

Nej, nu ska jag pallra mig iväg till gymet, sista passet denna vecka..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar