fredag 18 februari 2011

Långhelg!!

Veckan rusade förbi i en väldig fart, lite skrämmande att dagarna går så fort.. Nu är det helg igen och jag ska vara ledig i tre dagar.. Semesterdag på måndag, inte för att jag är arbetstrött utan helt enkelt för att helgerna är för korta.. Rättare sagt vill jag göra så mycket saker att tiden inte räcker till.. Konstigt va?

I helgen vill jag vara ute, åka skoter i massor, träna med skärmen på Näsbysjön, sy färdigt gardinerna och så lite frön till sommaren.. Ja, det är tid för det nu, vissa frön ska sås redan nu, underbart trevligt med små växthus i vardagsrumsfönstret!

Jag hade vilodag igår och det kändes verkligen ruttet, tyckte inte jag hade kört så hårt men när jag bläddrade i träningsdagboken såg jag att jag tränat sex dagar i rad, på tok för mycket träning utan vila.. Såå, påtvingade mig själv en vilodag igår.. Idag vart det gym igen, gym i pappas garage, bänkpress.. Gick riktigt bra idag, tangerat pers känns bra..

Har fått en vagel i ögat, fy jösses vad ont det gör!! Det finns absolut ingenting man kan göra åt det heller, frustrerande!

Jag tror bestämt jag ska gå och lägga mig nu, kliva upp i tid i morgon och blänga sönder väderprognoserna för helgen, hoppas verkligen på bra vind och ingen nederbörd, ja och helst inte -20 grader som det är nu.. Man kan inte få allt men det går ju att hoppas! :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar