torsdag 24 februari 2011

Så jäkla bra!!

Ja det blev till att tillbringa eftermiddagen i pannrummet, farbror kom förbi och kollade lite.. Vi kom väl fram till att det var som jag trodde från början, fläkten vill inte fungera som den ska.. Skönt att en ny är på väg.. Det är ju tur jag har det jobb jag har och en släkt full av hantverkare, det är så mycket enklare att vara husägare då.. :)

När jag tänt i pannan och sett att det fungerade skapligt hann jag kolla på Skid-VM finalen, bra där Emil och Hellner!! Sen for jag till gymet och jösses vilket bra pass det blev.. Lite senare träning än vanligt och gymmet kryllade av trevligt folk! Det är väldigt olika människor beroende på vilken tid det är.. Jag har nu kommit fram till att jag tränar på fel tid, klockan sju är och har alltid varit bästa träningstiden.. Men det är ju så skönt att åka direkt till gymet efter jobbet och sen när man kommer hem kan man göra kväller.. 

Axlar och triceps, jag är helt slut!

Fredag i morgon, planerna för helgen behöver jag väl inte ens nämna.. 

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar