tisdag 8 februari 2011

Jag är trasig!

Tisdag har redan passerat, tiden går fort när man har roligt.. :)

Jag har ju haft problem med armbågen, sen vart det bra men sen efter bänkpasset i söndags gick den sönder igen.. Onödigt tråkigt! Skulle ha varit ner på gymet idag efter jobbet men jag hade varken ork eller lust, lusten försvinner lite när det gör ont, när jag inte kan träna vad jag vill utan måste hålla mig till ben..

Ska lägga om träningen lite nu, inte så tunga bänkpressar på några veckor så armbågen får läka ihop ordentligt.. Fast det är klart, bara för att det är i armbågen det gör ont är det inte alls säkert att det är i armbågen problemet sitter, det kan lika gärna vara i ryggen eller någon annanstans..

Aja, det är bara att träna på, träna hårt och träna tungt men träna försiktigt..

Jag har en kväll i soffan kväll, det behövs faktiskt nu känner jag.. Såå, nu ska jag och Tjabo sitta här hela kvällen.. Alec skruvar snöskoter igen, det är inget fel på den, men jag tror att han tycker det är roligt att göra den bättre..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar