torsdag 10 februari 2011

Hälsoundersökning..

Vilodag idag igen, jag är trött i mina ben sen böjpasset igår, ett riktigt bra böjpass blev det! Idag har jag bara myst omkring.. Efter jobbet for jag hem, bytte om och startade SMARTen, dags att lämna tillbaka den, trots att den är liten tar den plats, vi har bara skottat fram en del av uppfarten.. Såå, for ner på macken och tankade upp den, 13 liter har jag gjort av med.. Inne på macken blev jag utfrågad av både kunder och personal.. Det är som så här att det inte finns någon annan SMART i denna by.. Jag vet inte ens om det finns någon till i kommunen.. Ja och den är ju lite annorlunda.. ;)

Sen lyckades jag köra fast, och fast satt jag.. Skulle bara köra in bilen på gården hos mor och far, det gick inte.. Fick vänta till Alec kom så vi kunde knuffa loss den, lite för lätt bil för väglaget kan jag tro, haha!

Mamma är barnvakt åt Malte, han är för härlig! Det blev ett ovanligt långt besök hos mamma såhär mitt i veckan..  Svårt att slita sig från gullungen!

Foto: Cattis

I morgon är det fredag igen, veckan har rusat förbi.. Ska på hälsoundersökning i morgon, jag är lite nervös för mitt kolesterolvärde, det var inte så bra förra året.. Det finns ju olika blodfetter, ett man kan äta bort och ett som måste medicineras.. Vi får väl se hur det går i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar