måndag 28 februari 2011

Två bilder..

Så var det måndag igen, jag tycker alltid att måndagar går så fort..

Efter jobbet for jag hem och stuvade makaroner.. Sen monterade jag upp stativet och drog iväg några bilder inne på kontoret.. En svart handduk, fördragna fönster, släckt, pannlampa, blommor och en blomspruta.. Ja sen är det ju bara att testa.. Denna gång resulterade mitt expriment med ovanligt många lyckade foton..

Satte sen pannlampan där den ska vara, i pannan alltså, drog på mig några lager kläder och knallade ner till mamma, sen väntade vi in Cattis och Malte.. Roligt att de följde med på måndagspromenaden! Kallt var det, men skönt, och väldigt vacker stjärnhimmel..

Magen mår inte bra av att bli kall, nu ska magen bli ompysslad och itryckt popcorn..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar