fredag 25 april 2008

4 hg ner..

Japp.. Fyra helkto ner idag..igen.... 65,4 igår.. 65 blankt idag.. suck.. stanna nu....

Jag undrar verkligen vad det beror på?!

Har läst varenda bipacksedel och dubbelkollat alla biverkningar.. står en massa om risker för håravfall, migrän, eksem, trötthet, muntorrhet, hjärtklappning osv.. men ingenting om vikten.... Så, vet inte om det är medicinerna det beror på..

Kroppen kanske reagerar så helt enkelt, släpper ut en massa histamin.. men varför skulle man gå ner i vikt av det?!

Känner att jag måste ta å läsa på lite om histaminer...

Det lär ju vara en massa personer som läser det här som också är pollenallergiker.. Så, någon som går ner i vikt på våren??

Å hittar jag inget så kan jag ju fråga läkaren som ringer på måndag.. sååå typiskt, tror de skulle ringa på förmiddagen den 28 april.. å då, klockan tio sitter jag på möte på Dahl...

Hoppas jag inte missar den tiden, vore ju lite surt att behöva vänta tio dagar till innan läkaren har tid igen..

aja.. hejda viktnedgång med pizza idag kanske.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar