måndag 28 april 2008

Nervös...

Ja, jag är då lite nervös, möte idag..

Har egentligen inget att vara nervös över eftersom det inte kan gå annat än bra.. Men sen kan det ju gå jättebra.. =)

MEN, jag behöver nog inte oroa mig över det, första gången chefen ringde och fråga "Vad gör du?" fick han till svar "Jag sitter och läser om kalkoner"... hmm.. seriöst, det var vad jag gjorde.. men det hade ju låtit bättre om jag sa att jag läste om strypventiler eller nått. haha. :) Han ville ha dit mig på möte ändå.. :)

Får la se hur det går, möte klockan tio..


Läkaren skulle ringa idag å.. vet inte vilken tid, det vore ju dumt om hon ringer när jag inte kan svara..

Skulle behöva den där remissen..

Trutvärken har inte gått över heller.. Men jag är inte lika svullen idag.. så det kanske är på väg.. :)

Träning idag med.. längtar.. :)

Kaffe..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar