måndag 28 april 2008

Mötet..

Ja inte hade jag behövt vara nervös för det mötet.. Det gick så bra det bara kunde gå..

Timanställd fram tom vecka 23. Semestervikarie från v 24 till början på september.. Forsätta jobba på timme så länge jag vill eller till jag slutar skolan.. Går allt bra å jag trivs blir det eventuellt en fastanställning efter det..

Så. Jag blir en Dahl-arbetare igen.. :)

Måste bara ringa till Sandvik och tacka nej till jobbet där..

Känns ju hur härligt som hellst.. massa jobb.. :) eftertraktad.. :)

Blir nya arbetsuppgifter för min del med, med egen plats, telefon, mail, osv..

Sen när jag går på timme kan jag jobba när jag vill, efter stängning eller före öppning om det passar bättre med skolan.. perfekt!

Bättre än så här kunde det inte bli.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar