onsdag 23 april 2008

Eleiko och bygglov..

Idag har jag läst allt jag kan läsa om bygglov, hur det går till och vad man behöver skicka in.. Kan vara bra att veta. haha.. inte för att jag tänker bygga ett hus, men andra gör ju det..

Kom på vad jag ska göra för projektarbete inom kemin också.. tänker skriva om eleikostänger.. Stålet i dem kommer ju från Ovako i hofors.. Ska ta å luska lite och försöka ta reda på exakt vad de innehåller och hur de görs..

Annars idag då.. städat, tvättat, diskat och lagat mat.. kul dag.. jag vill vara hemmafru jämt och ständigt.. fy fan vad skönt! haha.. bara lulla omkring hemma.. fast, skulle nog känna mig ganska uttråkad efter ett tag.. göra samma saker varje dag kan ju inte vara så roligt..

Mja.. har inte bestämt mig för om det blir träning idag heller.. får se senare.. är inge pigg idag..

Skulle vilja åka till Borlänge å träna å.. var längesen nu.. å inte är det långt kvar till tävling heller.. Får la ta en tripp dit på lördag i vanlig ordning..

Nu ska jag nog gå å sova middag tror jag.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar