söndag 20 april 2008

Trevlig dag

Idag har det varit en trevlig dag överlag.. Faktiskt.. ja, förutom att jag varit väldigt väldigt trött då..

Jo, dammsugaren åkte fram och så även moppen.. nu är det rent och fint hemma, till och med badkaret skiner som om det vore nytt..

Badkar måste vara något som en man släpat in i husen.. Jätteskönt, avkopplande, lyxigt.. Jojo.. OM man slipper städa det.. att skura ett badkar är bland det värsta med att städa.. i, på sidor och under.. ytterst otrevligt!

Jo, sen la jag mig på soffan och slumrade en stund till innan jag for ner till mor och far för andra gången idag..

Mycket trevligt.. :)

Kvällen ska avnjutas i soffan.. ovanligt va?


Ska passa på å hälsa till min, kanske mest trogna läsare, Farfar! (kanske även farmor).. :) Så, HejHej!

.. Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar