fredag 25 april 2008

Händigt..

Nu känner jag mig lite händig.. alltså inte händig som i Luleå utan händig som är duktig och gästrikland.. :)

Varit in å införskaffat mig en vaxduk.. Jaa, å en massa annat skräp som kan vara bra å ha.. häftpistol, såpa, zinkhinkar å rengöringsmedel...

Jao, så här blev det..

Inte världens vackraste vaxduk, men det är inte så jäkla fint med tomatskal på väggen heller.. haha..

Såå, en billig lösning på ett problem.. 2 meter vaxduk, en häftpistol och häftklammer = 172 :-... (jobbet att sätta den på plats tog ca 7 minuter...:))..


Nu idag har jag gjort två svängar utanför dörren.. det känns kan jag säga.. det blir ingen träning idag.. måste komma ur sängen i morgon utifall att det blir klubbträning i Borlänge då.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar