torsdag 24 april 2008

Kroppsvikt

Det är inte bra.. kroppsvikten går konstant neråt.. obegripligt egentligen, för jag går ju inga promenader mera, jag äter allt annat än "bra mat", bara helt vanlig husmanskost som jag alltid gjort.. Men likförbannat så fortsätter jag gå ner i vikt..

65.3 kg visade vågen nu på morgonen...

Sen jag började tävlar 2004 har jag vägt ungefär lika i alla år.. Fyra år på samma vikt är ju riktigt bra.. har haft en bra balans mellan muskler och fett.. mer muskler - mindre fett - samma vikt..

Vet inte hur många tävlingar jag vägt in på 66.4 kg. å 66.6...... väldigt jämt har det varit.. å det är ju bra..

Men nu då.. 65.3... inte bra.. å inte bra att det går neråt hela tiden....

Får la hålla tummarna på att det vänder snart...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar