söndag 20 april 2008

Provhytt..

Var å handlade lite kläder förra veckan.. Som vanligt så gruvar jag mig för att gå in i en provhytt.. inklämd bland en massa speglar med en icke så gynnsam belysning då man ser både blev å spinkig ut.. Ja, å speciellt jobbigt är det att prova tröjor och annat som ska dras över huvudet eller överhuvudtaget vidröra håret och göra det elektriskt laddat på med ett svep.. Så, ett par byxor blev provade och köpta, men det andra provade jag inte..

Nu har jag testat.. en skjorta som jag köpte.. Sitter riktigt bra, lite tajt i ärmarna, men annars kanon..

Kom på att jag snart får sluta handla på t.ex H&M.. Jag har skräckupplevelser från det.. var in å skulle prova en vit skjorta som skulle användas som domarklädsel.. Jag stog där och kunde konstatera att den var lite trång.. Av med den, trodde jag, jag satt fast.. den fastnade i armarna, panik! Allt därifrån är så jäkla litet.. i ärmarna iallafall.. fan..

Ska snart åka in till Valbo för att leta på nå bra födelsedagspresent till farsgubben.. brukar alltid vara roligt att köpa saker åt honom.. men nu har jag inga idéer.. Funderar på en radiostyrd båt, men har inte hittat nån.. Får se hur det blir.. 

Får se om det blir träning idag å.. beror på hur kroppen funkar senare.. måste ju ut idag.. å det brukar inte bli så bra då.. speciellt inte när jag måste ut mitt på dagen.. histaminet får frispel..

Aja.. Nu måste jag åka..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar