lördag 26 april 2008

Bänkpress..

Precis hemkommen från veckans klubbträning i Borlänge.. Inte för att det var så många från klubben på plats.. men ändå..

Bänkpress idag alltså.. Följde schemat så gott det gick.. å så här gick det:

  • 1*5 på 60 kg
  • 1*3 på 65 kg
  • 2*2 på 67,5 kg
  • 1*1+1 på 67,5 kg
  • 1*2 på 65 kg
  • 1*4 på 62,5 kg

Kändes bra.. men efter bänken var jag slut och åkte hem..

Hmm.. kollade pulsklockan nu.. skumt.. Har den på träningen nu mest för att se så att hjärtat orkar med.. sabla mediciner.. så här säger klockan:

  • tid: 1h och 2 min
  • i zon: 17,47 min
  • medelpuls: 118
  • maxpuls: 203 (!!!)

Gjorde ju ett maxpulstest för nån vecka sen.. fick inte upp pulsen mer än till 181... visste att det inte stämde och tänkte att det måste bero på att jag inte är frisk.. men å få upp den till 203 på en liten bänkträning är ju lite sjukt tycker jag..

Är nog bra att fortsätta ha pulsklockan på... om utifall.. haha..

Mja.. kaffekaffekaffe.. gah!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar