onsdag 23 april 2008

En ny..

Dag..

Värst vad länge jag sover då.. galet.. Men ganska skönt ändå.. Känns ändå som att jag är tröttare när jag sovit ut än när jag går upp i tid..

Är ledig idag, så idag ska jag väl plugga lite.. å sen ska jag träna lite..


Mer jobb är på gång.. Chefen från Dahl i Sandviken ringde mig igår igen. Han ringde för ne vecka sen med och frågade om hur mina framtidsplaner såg ut. De har en fasttjänst som är ledig men den kan jag ju inte ta eftersom jag har ett år kvar i skolan.

Men igår ringde han alltså igen och ville att vi ska träffas på måndag. Ska bli spännande å se vad de har att säga..

Förra året vid den här tiden stog jag helt utan sommarjobb. Jag arbetade konstant natt på ett jobb som jag egentligen inte alls ville ha.. Som undersköterska (det jag är utbildad till från början). Fick avslag på alla sommarjobbsansökningar..

NU när jag går på högskolan så blir jag dragen i från alla håll.. Har flera jobb att välja på.. Känns lite underlite, men mycket roligt.. :)

Får la se vad som sägs på mötet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar