tisdag 22 april 2008

Deklarationskrångel..

Godmorgon..

Igår deklarerade jag, tänkte skicka iväg ett sms, men det fanns ingen kod där koden skulle vara. Gick in på hemsidan och loggade in. såg att jag behövde fylla i bilagor..

Den här tiden för två år sen köpte jag en lägenhet för 3000:- (det är så de kostar här i byn). Rustade lägenheten för pengarna i reperationsfonden.. Förra året vid den här tiden så sålde jag lägenheten för 3000:-..

Efter att ha fyllt i uppgifterna i bilagan stog att jag gick plus på 1600:-.. Alltså, pengarna i reperationsfonden... jag blir så trött!! det är väl inget plus? Jag tar ut pengar, rustar, säljer för samma pris jag köpte den för.. de där pengarna försvann ju till lägenheten.. det är ingen vinst, men det skulle jag skatta för ändå..

Snacka om att de vill få in pengar på ALLT!

Iofs spelar det väl ingen roll, men jag blir lite trött på att de ska skatta sönder min ekonomi..

Nu måste jag väl sätta fart, ska in på kemiföreläsning och därefter kemilaboration.. kan bli spännande..


http://www.lisahansson.se.nu


Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar