måndag 28 april 2008

Tågresa..

Kolla olika alternativ på resa till Lund.. Vet inte när jag ska åka men kan ju vara bra å veta hur jag ska ta mig dit när jag väl ska..

Det skulle kosta mig dubbelt så mycket att ta tåg i stället för bil ner.. det är ju galet, miljövänliga saker kostar skjortan.. Det skulle även ta ungefär 4 timmar längre tid med tåg..

Såå.. Får bli bil ner.. 80 mil... fyfan!


Jag är ruggigt trött idag.. vill gärna träna, men får se hur det blir, just nu skulle jag bara vilja gå å lägga mig och sova bort några timmar..

Var in till valbo idag efter mötet.. Köpte lite tyger på IKEA.. ska sy lite.. nått måste man ju göra.. tss..

Funderar även på att lacka om min cykel.. gul eller rosa? hmm.. Nu är den grön och allt annat än fin..

Näe, ska plugga lite, sen förhoppningsvis träna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar